Jockibooi is full of bullshit

Skrivet den 2009-09-23 @ 21:28:59

För ett tag sen så gick jag in på den där böggammelfjortisens blogg. Och han senaste inlägg handlar om att Jockibooi inte finns och hur han ber allihopa om ursäkt och allt han har gjort är fejk. Jag kan medge att hela han är fejk men grejen är att han är typ en toppbloggare nu, dte är nu som han har blivit känd och helt plötsligt ska han sluta? Nej det är bara et pr-trick om ni frågar mig. Det skulle inte förvåna mig om han skrev ett inlägg senare och säger hahah fyfan vad jag lurade er. Han är precis som Pissie, hon säger en massa skit men fullför inte hela skite och han är precis likadan. Han är fjortis och vad mer kan man säga liksom. Nej din lilla f** du ljuger bara för att få mer publicitet.



Hej jag heter uglyiness itself:)


Kommentarer

Postat av: victoria

ja usch. inte kul alls

Postat av: sara

Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!



Läs vad jag har skrivit om Amandavardet i min nya Hissa/Dissa lista!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback