Eskilstuna: De tre gymnasieskolorna

Skrivet den 2009-09-23 @ 21:03:31

Tänkte att jag skulle fortsätta på inlägget eskilstuna. Folket är så jävla falska, nu menar jag inte liksom hela eskilstuna utan jag menar de unga dvs. de som går i gymnasiet. Det kvittar vilken skola du går i alla är falska. Tänkte att jag skulle ge lite info om skolorna här i eskilstuna. så att niorna kan välja rätt.

S:t Eskil
Ja den här skolan är lite konstig. Svart och emorosa är skolans färger eller ja om man tittar på alla emosars hårfrisyrer. Om du vill gå i den här skolan ska du ha minst skärt dig 7 gånger, Du måste vara självmordsbenägen, Du ska överdriva vid varenda lilla grejs och typ tro att hela världen är emot dig. Vad tycker jag om kära S:t eskil, ja vad ska man säga, jag har vart där en enda gång och då var vi tvunga att gå dit. Ville spy så fort jag gick in i skolan. Det verkade som om ingen någonsin log, liksom de var reaktionslösa. Som sagt om du är emo då är den här skolan perfekt för dig.



Kul att de inte visar en enda emo, Skäms ni eller?

Rinman Gymnasiet

För det första så luktar skolan sjukhus skit äckligt tycker jag. För det andra så har jag sett max 9 svenskar resten är IVIK elever (IV för invandrarelever). Seriöst de har typ invaderat skolan för det finns bara invandrarelever och de svenska som går där är wannabe blattar med deras shue län. Cafeterian är aldrig tom, fastän de har lektioner så sitter de där och gör inget, De sitter där t.o.m efter skolan, hallå om man slutar då brukar man flyga ur skolan men de här jaa vad ska man säga. Så om du är bl---- och vill återse dina long lost släktingar så är den här skolan perfekt för dig.

här vilar en förbannelse, vilken jävla bild

Rekarnegymnasiet.

Idomin, Stort blont hår, rika överklass barn alasas, en del importer, äckliga killar. Dessa ord beskriver den här skolan. Alla som leker rika är inte ett dugg rika. Ni vet bara för att ni har typ ett klädesplagg som är märke så betyder det inte att ni är rika, kan tänka mig att ni snor kläderna. Det finns minst en fjortis i varje klass. Hur man ser att de är fjortisar? Joo dessa små flickor har äckligt gammalt smink som Pissie. Fult risigt hår som de tror är fina och löshår, Japp man ser att ni har det, lek inte söta. Kommer man till Rekarne och till Framgången( hallen typ) så ser man Bl------ där med deras hår i knut, mjukisbyxor och bara allmänt irriterande. Går man förbi så stirrar de som om man vore ett odjur, de betraktar en så jävligt mycket från topp till tå. Vill du gå i den här skolan? nej tror inte det. Smidarna gå runt med deras äckliga tofflor, värre än kurder seriöst. Och smidartjejerna shitt vilka biffar, de kan slå ut dig med bara lillfingret.

Elever i Framgången. Foto: Johan Bokström

Hej vi är så galda för att vi går i den här skolan, ser ni tjejerna längst fram, japp de är från SMID, det ser man bara på deras armar


Ni nior som precis läst detta, Välj inget av dessa flytta så långt du kan och tänk aldrig mer på denna stad.

Im not mean Im just having a bad day:)


Kommentarer

Postat av: Nadia

Sprider hat på internet?

HAHA, vem fan bryr sig om Eskilstuna? :P



Och nästan alla av era "idioter", tycker jag är grymma :D

Postat av: Nadia

Det gjorde jag inte heller, inte mer än rubriken iaf :)



Vad tusan är avdelning 19?



Ja, lite cred kan du iaf ge dom. Dom skriver med jämna mellanrum att dom bara spelar en roll. Folk hatälskar det och bloggaren tjänar pengar :) Är det inte så? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback