Eskilstuna.

Skrivet den 2009-09-21 @ 13:03:26

Eskilstuna, vart ska vi börja? Alla dessa jävla människor som går runt och tror att de är något. Alla små fjortis93 som går runt och k*ullar runt med äldre killar bara för att de vill ha kul. Tar på sig h*riga kläder på fester och visar upp sina uttöjda f*ttor. Och dessa äldre killar som väljer de här små tjejerna, snälla ta bara ett råd ifrån mig, välj någon som är lika gammal som er själva och som inte h*rar runt, eller kan ni ens få några andra? 
Och smidarna, som vi kallar för HIV spridare, vi behöver inte kommentera er, för ni skämmer ändå ut er själva.
Vi har ju även den där lilla granaten, eller som vi även kallar för fejkblondinen. Jag har bara en fråga. Hur många har du nu legat med? Är du uppe i hundra eller och alla killar på din lista, de måste nog bara utnyttjat dig för att få pussy.

FÖRETAGSTJEJERNA, varför tror ni att ni är så jävla snygga. Varenda en av er ser verkligen långt ifrån normal ut. Ni slänger ett kilo smink på ansiktet och går runt och tror att ni verkligen är snygga, men själva sanningen är ju att ni ser förjävliga ut hela bunten. Killarna då, ni är patetiska för att ni umgås med tjejerna.

Eskilstuna är i sig är en trevlig stad, men folket som bor där är ju inte normala. Man kan liksom inte går runt på stan utan att bli uttittad. Falska rykten sprids hela tiden och man kan verkligen inte undkomma all skitsnack som pågår. Jag vill även tillägga att de som snackar skit som är fula och H*riga. Sluta snacka skit, ni själva är skit!!

Det är därför vi kallar denna stad för BITTERFITTAN!


Kommentarer

Postat av: Frida Stigevik

låter trevligt :)

Postat av: sara

=) Gillart än så länge :) vilka är ni?

Postat av: JOHNNYPONKEN

Vilken skit blogg.

Postat av: Lona

beställ en design av mig ;D

Postat av: eemma!

hehe, näe de gör ja inte

Postat av: ELLEN

jag hoppas det kommer mer =)

Postat av: jessomimsan

http://jessomimsan.blogg.se/

Postat av: zaga

vad ska jag kolla? bara ett enda inlägg? nej, inte bra

Postat av: Hannah

titt titt ;)

Postat av: Anonym

säljer lite kläder i min blogg, kolla gärna in :)

Postat av: sara

Haha, men gud.. Fortsätt, skriv mera inlägg och gör mig intresserad ;)

Postat av: Sessa

Haha, snacka om överdrivet bittra. Låter lite krystat än så länge va?

Postat av: Anonym

´haha du skriver att du inte gillar folk som snackar skit, vad kallar du det du håller på med?

Postat av: Tanja

Pfffft...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback