Äckliga människor!

Skrivet den 2009-09-29 @ 13:06:06

FOLK KAN ALDRIG SLUTA PRATA! EN VISS PERSON IRRITERAR MIG SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG VILL SKÄRA DEN MÄNNISKANS TUNGA. Tänk på att man har sitt privatliv och man behöver inte alltid veta allt om alla. Sluta lägg näsan i blött hela tiden din irriterande jävla mongo. Jävla idiotiska jävla f*ttluder. Det ser ut som att någon har kastat bajskluttar i ditt ansikte. Du är äcklig och äcklar mig sooom fan!

Och området vi går på. Fyfaaan va tråkigt. Alla äcklar mig här också. så TRÅKIGA att ajg nästan spyr. Kan folk lära sig att ha lite kul istället? Varför ska man inte härja runt och njuta av sin gymnasie tid? Vi har iaf kul här, så kul att lärarna nästan älskar så mycket att de hatar oss! haha


Kommentarer

Postat av: sandra

vackra ord där ;) men förstår va du menar.. iaf de me att ha kul.. så otroligt mkt plugg nu alltså lixom , varför inte ha skola i skola o ba chilla på fritiden ? jaja ,inte mkt o göra åt ;)

Postat av: L I S A

svar: okejokej, kollar det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback